جرارد: بازی نکردن در آنفیلد ویران کننده است
دنــــیـــای فــــــــــــــــــــــوتــبــال
موضوعات وبلاگ
نويسندگان

جرارد: بازی نکردن در آنفیلد ویران کننده است

استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، از اینکه دیگر نمی تواند در آنفیلد بازی کند، ابراز ناراحتی کرد.‏

جرارد که امشب در شکست 3-1 قرمزها مقابل کریستال پالاس، آخرین بازی ‏اش را برای قرمزهای آنفیلد انجام داد، در پایان بازی در یک سخنرانی کوتاه، برای هواداران تیمش ‏صحبت کرد.‏
او گفت:" انجام آخرین بازی در آنفیلد احساس بسیار عجیبی داشت. همیشه از این لحظه می ترسیدم. برای ‏بازی در اینجا دلم خیلی تنگ می شود. هر لحظه بازی در اینجا را خیلی دوست داشتم و اینکه دیگر مقابل ‏این هواداران بازی نخواهم کرد، برایم ویران کننده است.‏
از بین همه بازی هایی که اینجا انجام دادم، انتخاب تنها یکی، دشواراست. اولین بازی ای که اینجا انجام ‏دادم، به لطف ژرار هولیه، را هرگز فراموش نمی کنم. اولین بازی برای لیورپول رویایی بود که برآورده ‏شد. پس از آن، هر اتفاق دیگری یک موهبت اضافی بود. اولین بازی برای لیورپول واقعا تعبیر یک رویا ‏بود. ‏
باشگاه اکنون مالکان فوق العاده ای دارد. ما یان آیره را به عنوان مدیر داریم و یک سرمربی فوق العاده ‏مانند برندان راجرز. همان طور که می توانید ببیند، تیم پتانسیل فوق العاده ای دارد. مطمئنم در چند هفته ‏آینده خریدهای جدیدی خواهیم داشت اما من به بازیکنانی که در کنار آنها بازی کردم، نگاه می کنم و می ‏توانم بگویم که عاشق آنها هستم و برای شان در آینده آرزوی موفقیت می کنم. ‏
اول از همه می خواهند از همه اعضای باشگاه که در این 17 سال به من کمک کردند، تشکر کنم؛ از ‏بالاترین تا پایین ترین؛ افرادی زیادی هستند که باید از آنها نام ببرم. مایلم از هم تیمی های امروزم، همه ‏بازیکنان تیم و بازیکنان که دیگر اینجا نیستند، تشکر کنم.‏
از همه بازیکنانی که در طول این سال ها در کنارشان بازی کردم و آنهایی که من را به بازیکنی که حال ‏هستم، تبدیل کردند، تشکر می کنم. آخرین تشکرم باید از مهمترین آدم های هر باشگاه فوتبال باشد. این ‏هواداران فوق العاده ترین هوادارانی هستند که من در عمرم دیدم. ‏
قبل از اینکه بروم و قبل از اینکه اشک هایم سرازیر شود...من در نقاط مختلف دنیا، مقابل هواداران ‏زیادی بازی کردم اما اجازه بدهید که بگویم شما بهترین هستید. از همه شما بسیار متشکرم و برای تان ‏بهترین ها را آرزو می کنم."‏

 

او که به همراه سه دخترش وارد زمین شد، بعد از عبور از گارد افتخار بازیکنان دو تیم، به تشویق شدید هواداران لیورپول پاسخ داد. طرفداران برای دقایقی ایستاده او را تشویق کردند و ترانه معروف این باشگاه، "تو تنها نخواهی بود" را یکصدا خواندند.


 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بیوگرافی بازیکنان جهان


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 25431
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1